Humörponny!

Idag fortsatte jag att jobba med övergångar samt att han skulle vila på steget, den här gången visade Olle lite mer humör än han annars brukar göra. I halterna ville han stå med huvudet rakt upp och se allmänt intesnygg ut, sen ville han slänga upp huvudet i avbrotten från trav. Mr brunskäck kan bli ganska förbannad när han inte förstår vad han ska göra, men efter ett antal upprepningar tror jag faktiskt att poletten började trilla ner! Mot slutet var han jättefin!
 
Nu blir det svenskaplugg för mig resten av kvällen..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin