Långfredag

God morgon, lite senare ska jag och mamma åka till hippo och kolla en liten stund på storhästtävlingarna innan jag sen åker till stallet. I stallet ska jag packa allt som Tristan ska ha med sig till Boden, har inte börjat än så det blir väl nästan det första jag måste göra. 
 
Ikväll är det trav så då måste jag vara där hela kvällen eftersom vi åker upp till Boden efter travet, vilket kommer bli vid 10 tiden kanske så vi kommer vara framme i natt någon gång antar jag. Uppdateringen från min sida kommer alltså inte vara bra idag! 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin