Ledig

God morgon! Idag vet jag inte riktigt vad som händer förutom att jag ska åka till stallet om en liten stund. Jag är ledig från skolan idag också då utvecklingssamtalen håller på i två dagar men jag klagar inte! 
 
Det är trav idag så pappa skulle hämta upp mig på vägen dit, då det är lunchtrav rider jag troligtvis efteråt. Funderar på att rida några intervaller i backen idag då det sen är tävling på lördag. Det kan vara bra för Tristan att göra av med lite överskottsenergi så han inte är helt vild sen på lördag. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin