Mot Boden

Nu har jag packat klart allt till både mig och Tristan tror jag så när travet är slut om någon timme så rullar vi iväg mot Boden. Vi kommer väl vara framme mitt i natten då det tar ungefär 3 timmar att åka dit!
 
Dagen har iallafall gått ganska fort, skolan var helt okej och vi slutade ganska tidigt så det var skönt. Efter skolan så gick jag till stallet, fixade iordning allt där då och sen gick vi och åt på stallfiket innan jag åkte hem. Det blir nog ingen mer bloggning idag, bloggar mer från Boden imorgon istället!
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du göra i boden? :)

2013-03-02 @ 10:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin