Nu är jag less på renar!

Idag tog jag en lång skrittur i 1,5 timma. Jag red upp i byn eftersom det är renar överallt i skogen, men när det är så här fint väder så är hela byn full med skotrar. Hellre skotrar än renar dock. Allt gick bra fram tills jag hade 50 meter kvar till stallet där det står tre renar mitt på vägen. Dom sticker iväg direkt men efter det var Olle alldeles konstig, han trav/studsade i form hela vägen hem. När vi hade kommit tillbaka till stallet var han helt blöt av svett på halsen, min stackars lilla ponny :(
 
En rolig sak var att jag träffade min gamla ridlärare Camilla från ridskolan! Hon bor i övik nu så det var lite oväntat, men kul!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin