Överträffat mig själv

Drog en spontanare och for ut och sprang nu på kvällen. Klättrade i princip på väggarna och var i desperat behov av något att göra. Det var sjukt halt och mörkt, men bättre än inget. Nu blir det en dusch och engelska boken resten av kvällen. Vi ska ha läst ut den efter lovet och jag har knappt börjat.
 
Annars har jag varit i stallet, red en liten upptäcksfärd i byn men vände om då jag insåg att jag höll på att rida vilse. Var ute i 75 min utan att träffa en enda skoter och då sken solen. Måste vara nytt rekord i håkmark!
 
41 dagar kvar, helt sjukt verkligen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin