Snart lov

Nu är det bara några timmar kvar innan det blir lov. Det känns otroligt skönt med lov och ännu skönare med tanke på att vi nyss har haft lov. Imorgon kommer jag och Tristan att åka upp till Boden, vi kommer att spendera lovet där precis som på sportlovet. 
 
Skolan idag är nog förhoppningsvis ganska lugn, jag ska till tandläkaren så jag missar första lektionen. Vi slutar vid 14.15 och då ska jag direkt ålka till stallet. Tristan ska nog bara gå lite lugnt idag då vi tränade igår, troligtvist blir det bara skritt och trav och kanske lite lösgörande. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin