Söndag

Just nu sitter jag och försöker plugga till samhällsprovet som vi har på tisdag, det är dock inte det lättaste då läraren inte har sagt exat vad som kommer på provet och hon har inte lagt ut några power points som hon sa att hon skulle göra. Utan vi ska läsa typ 40 sidor från en bok.. 
 
Lite senare ska jag iallafall åka ttill stallet. Jag ska nog skritta ut en sväng med Tristan idag så han får röra lite på sig efter gårdagen. Annars blir det väl att packa upp alla saker och fixa iordning dom! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin