Söndag

Klockan är snart bara 11, men det känns som den är mycket mer då jag redan har hunnit gjort mycket under morgonen. Blev väckt vid 7 tiden och då åt jag frukost innan jag började mocka i stallet. Efter det så red jag T (han som jag red igår) bakom två travhästar. Vi körde några vändor i backen och det var ganska jobbigt då jag inte riktigt är van att rida så hårt men det gick iallafall bra!
 
Om en liten stund ska jag ut i stallet igen och då ska jag rida en till häst. Tristan vilar fortfarande men jag ska nog rida en liten lugn sväng på honom imorgon! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin