Torsdag 21 mars

Idag har jag inte alls gjort mycket, har väl egentligen bara varit i stallet. Jag åkte dit vid 10 tiden när pappa kom och då kollade jag en liten stund på travet innan jag for ut och red Tristan. 
 
Jag red han först runt lillslingan och sedan två backintervaller. Det gick både bra och dåligt, det är lite svårt att förklara men det mesta gick väl egentligen bra förutom att Tristan var otroligt dryg då han tyckte precis allt var farliga monster. Vet inte om det var för att det hördes ljud från travet eller vad det var men jobbig var han iallafall. När han väl var normal var han iallafall fin och gick ganska bra.Sen i backen lät jag han bara rulla på i galoppen och han tyckte nog det var ganska kul då han hade öronen framåt hela tiden! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin