5 saker

1. När jag fyllde 15 ramlade jag av Chuck på en tävling och bröt stortån, det gjorde så otroligt ont så jag grät medan jag hoppade fram, när jag var inne på banan och någon timme efter det.
 
2. 2008 blev jag sparkad i ansiktet av en häst, jag blev medvetlös, tappade 4 tänder och fick en fraktur på nästan samt käken tror jag det var. Det första jag sa när jag kom in i ambulansen var: "kan jag träna imorgon?"
 
3. Senare under 2008 var jag och tävlade med min b ponny i övik, vi blev meetingbäst och vann en resa till Irland/dublin horse show värd ca 18 000 kr. Helt klart ett minne för livet!
 
4. Jag är beroende av oboy, det är bland det godaste som finns!
 
5. William M.Spetz har suttit på Tristan! Intresseklubben antecknar, jag vet.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin