Allt klart för imorgon

Alla förberedelser inför imorgon är nu klara, jag smorde och packade klart allt när jag var i stallet förut så imorgon är det bara finputsningen kvar på Tristan och sen att lasta in alla saker i bussen. 
 
Imorgon hoppar vi LC & LB, eftersom vi inte har tävlat sedan mars och det gick så dåligt då valde vi nu att gå ner i klasserna och hoppa LC. LCn är första klassen imorgon så vid 8-tiden rullar vi från stallet, det kommer alltså bli en tidig morgon men men. 
 
Bara för att jag inte har satt ihop en outfit på 100 år så gjorde jag en lite snabbt nu, det är iallafall såhär vi kommer se ut imorgon. Jag hoppas på att det inte blir allt för varmt så jag inte smälter bort i min kavaj..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin