Äntligen hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem och landat i soffan, det är så otroligt skönt att sitta ner efter att ha varit i gång hela dagen. Jag är så sjukt trött just nu så ni anar inte, resten av kvällen kommer jag inte röra en fena i onödan om man säger så. 
 
Skolan var väl helt okej förutom att vi hade simning på idrotten, vi var tvugna att ta oss dit själva så snäll som jag är lät jag Ronja åka på med på min cykel dit & hem. Så jag har säket cyklat sammanlagt 1 mil idag + simmat ca 40 min. Är något död just nu..
 
I stallet red jag Tristan och det gick verkligen inte bra, jag provade som sagt en ny sadel på honom idag. En meredith, men jag satt inte så bra i den och sen var den även lite trång för Tristan och det var antagligen därför det gick dåligt. Dessutom stod jag och kämpade med att få på stigläderna på sadeln i över 20 min, eftersom mitt tålamod inte är det bästa kanske ni förstår hur irreterad jag var då.. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin