Cracker 18/5

Helt sjukt va fin han va idag! Red på hacket i skogen, han lyssnade jättefint redan när jag travade fram. Gick i en lång låg form i ett perfekt tempo. I galoppen var han jättereglerbar och avbrotten till trav tog inte 25 meter som dom annars brukar göra. När jag kom till galoppstigen så gjorde jag lite övergångar mellan från skritt till trav, och herregud va fin han va! Sen galopperade jag lite till innan jag travade av honom. Jättenöjd med passet!
 
Sen klippte jag hans man också, det var inte så uppstakkat från hans sida. Jag fick knappt ta något alls, och stubbet bakom öronen kunde jag glömma. Men det ser bättre ut nu än innan iallafall..
 
Fotade honom i hagen också, kameran var fylld till bristningsgränsen med bilder på Olle som jag inte har laddat över än. När jag hittar min kamerasladd så kan  ni vänta er sjukt mycket bilder på både Olle och Cracker :)
 
Före:
 
Efter:



Kommentarer
Postat av:

När kommer det en ny header/design med Cracker på?:)

2013-05-18 @ 17:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin