Cracker v.20

Måndag- Skritt i skogen tror jag
 
Tisdag- Lydnadspass med mycket övergångar
 
Onsdag- Slutmätning kl 16, därefter en tur i skogen
 
Torsdag- Lydnad
 
Fredag- Vila
 
Lördag- Galopp i skogen med lydnad
 
Söndag- Träning i Stöcke/hippo
 
Nu på morgonen ska jag och Bellan cykla till körskolan och övningsköra moppe, det behövs verkligen då jag insåg att jag inte kunde starta min moppe när jag försökte. Efter det blir det skola till 14.10 och sen hem och plugga. Vi har så vansinning mycket i skolan nu de närmaste två veckorna. Orkar inte....
 
På onsdag ska Cracker slutmätas så jag håller tummarna att han är ponny. Han är maxad, men känns mycket mindre när man står bredvid honom. Aja, hoppas att det går bra :)
 
If we could only have this life for one more day,
If we could only turn back time
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin