Dagens resultat

LC: 8 fel
Idag hade jag hoppats på att Tristan skulle vara lite tröttare och lugnare, men inte det. Han var snarare piggare än igår.. Mot ettan satte jag upp galoppen lite så han inte skulle få för sig att stanna, han blev då ganska pigg och var var tvungen att hålla i han så hårt jag kunde. På grund av det gjorde han omtramp och kröp lite nära på vissa hinder, slutade med att han rev ett hinder och stannade på samma som igår. Det var bara dumheter och då brann det för mig, blev riktigt sur på honom och då hoppade han. 
 
Jag är rikitgt besviken då hela det här året har gått dåligt, han har vägrat på varenda tävling och förra året gick hur bra som helst. Men han var dock lite öm i ryggen efter dagens klass så förhoppningsvis är det sadeln som spökar. 
 
Haha, det här måste nog vara den ochamigaste bilden på Tristan någonsin..
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin