Duktig ponny!

Vet inte riktigt vad jag ska säga haha, ponnyn hoppade jättebra men jag red ganska dåligt. Det var en liten bana på kanske fem hinder varav en var kombination. Hoppade fram ganska många språng vilket var bra för då hann jag känna på honom innan vi hoppade banan.
 
Alltså höjden var inget problem, först låg den mellan Lb-La höjd tror jag (men mitt ögonmått är kasst). Han tvekade inte det minsta lilla och viille inte riva, men jag fick ändå lägga volter för att han stack huvudet mellan benen så att jag tappade stödet. Han blev inte stark utan jag tror att det är för att han är svag bara. Andra varvet låg hindrena på Lc-Lb höjd och den rundan var mycket mycket bättre, men såklart fick mamma inte den på film..
 
Film kommer, men jag vågar inte säga när eftersom jag är jätteseg med att lägga upp filmer...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin