Forever alone @ dragonskolan

Sitter just nu lite forever alone på skolan och väntar på att min engelska ska börja. Den börjar inte för än vid 10 i 4 så jag vet inte riktigt vad jag ska göra tills dess. Fick iallafall sällskap av Anna en liten stund men hon åkte nyss så nu är jag ensam..
 
Eftersom engelskan slutar vid 5 tiden åker jag inte till stallet något idag utan mamma tar han om Tristan istället. Men det kan vara bra för honom att få en vilodag. 
 
Nej, nu ska jag fortsätta med att göra ingenting.. Under tiden kan ni fråga på ask.fm/lindasoderholm, svarar på alla frågor :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin