Längtade till sommaren men glömde insekterna

Idag hade jag tänkt skritta en sväng i skogen med Tristan, men riktigt så blv det inte. Så fort jag kom in i skogen blev vi attackerade av massa brämsar, jag har världens brämsfobi och är livrädd för dom så det var egentligen bara att vända om. Alla äckliga insekter är helt klart nackdelen med sommaren. 
 
Nu ska jag fortsätta med mina älskade skolarbeten, har en redovisning imorgon och en till på fredag och sen en inlämning som ska vara klar på söndag. Efter det ä det nog inte mycket kvar i skolan, men jag måste troligtvis göra ett kursprov och ett nationellaprov innan vi går på sommarlov. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin