Sjukt tråkig dag

Den här dagen har varit sjukt passiv och tråkig. Jag har så mycket att göra att jag inte vet vars jag ska börja. Har mattenationella imorgon, jag kan inte sänka mig tydligen så det är nog inget att oroa sig för. Men man vill ju som inte vara helt oförberedd så det blir att plugga en stund ikväll även om jag mest fokuserar på min jävla no inlämning....
 
Vi måste också hitta en slutmätningstid till Cracker då det är tävling om tre veckor på surf. På torsdag i nästa vecka ska jag fara till Stöcke och träna, taggad till tusen! Ska  bli så kul att komma igång igen :)
 
They don’t know how special you are
They don’t know what you’ve done to my heart
They can say anything they want
Cause they don’t know about us
 
Fotade av Menea!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin