Svar på kommentar

Maria
Fin. Ser ut att vara lite på men jag gillar den typen av hästar. Varför rider du på hack? Har han tävlat på Irland? Resultat där? Hur går det med Olle? Är han såld?
 
Svar: Tack! Jag rider på hack eftersom han hade ett litet sår i ena mungipan. På Irland har han felfria ritter och vinster upp till La. Olle står för närvarande i ett stall i Linköping där en tjej rider och tycker jättemycket om honom. Han har det jättebra där verkligen :)

 
Idag har vi mördardagen i skolan, men jag ska gå tidigare från engelskan. Måste stressa som ett as för kl 16 ska Cracker slutmätas på ATG. Håller alla tummar för att han går igenom, för han är tydligen maxad även om det inte ser ut så när man står bredvid honom!
 
Efter mätningen ska jag rida ett lydnadspass på honom. Vi bytte vilodagen från fredag till igår istället pga vädret. Så han är nog riktigt pigg idag. Ska kolla såret men om det inte är bättre så tar jag hacket!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin