Svar på kommentarer

rebecca
Åh kul!! Lägg ut en efterbild sen!:)'
 
Svar: Kanske de kanske ;)
 
När kommer det en ny header/design med Cracker på?:)
 
Svar: Jag har inga fina bilder på honom än, nästa vecka är det tävling så då hoppas jag på att någon fotar! :)

Efter lunch ska vi åka in till Stöcke på våran allra första riktiga hoppträning! Ska bli hur kul som helst att utmana honom lite mer och känna på honom på lite större hinder! Tartränsbettet med gummiplattor, men hacket åker men iallafall!
 
Annars ska jag väl plugga...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin