Tandläkarskräck

Nu på morgonen har jag varit en sväng hos tandläkaren, jag hatar tandläkaren och kamerorna som dom trycker upp i käften på en och säger "stäng munnen" när man inte kan det för att kameran är för stor. ÅÅÅÅH. Iallafall så hade jag inga hål och allt va bra. Men om jag ville så kunde jag få ett gummiband för att rätta till två tänder för att nånting. Så jag ska tillbaka och sätta in gummibandet i augusti igen.
 
Idag rider mamma Cracker, och jag ska hem och skriva på mina inlämningar. Sen planerar jag att städa mitt rum också men det lär jag inte göra. Får se vad som händer!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin