Torsdag

Sitter på skolan just nu har hål, jag har bara två riktiga lektioner kvar men som varje trosdag har jag stödengelska kl 4-5. Får se om jag stannar på skolan efter sista lektionen eller om jag åker hem en stund och sen åker tillbaka. 
 
Kommer inte åka till stallet något idag så Tristan vilar, det är ändå nästan helt omöjligt att bara skritta i skogen. Jag ska istället försöka göra klar min redovisning till engelskan imorgon och sedan en artikel om förintelsen! Så jag har väl i princip fullt upp ikväll. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin