Torsdag

Under kvällen idag har jag och mamma varit till stöcke en sväng och där red jag en stund på deras ridbana samt hoppade några språng. Jag började med att trava fram honom ganska länge, jag red mest runt på volter och sånt så det var inget avancerat precis men det gick väl helt ok. I galoppen sen gick han faktiskt ganska bra, jag kunde galoppera ganska länge utan att han blev allt för stark. 
 
I slutet la mamma upp ett hinder som jag hoppade några gånger, vi började hoppa på en meter och avslutade med att ta två språng på 110 cm. Han hoppade bra och kom bra på dom flesta sprången så jag är nöjd. 
 
En liten kort filmsnutt från idag!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin