Tristan 6/5

Eftersom Tristan gick lite hårdare igår i och med träningen fick han bara gå lite lugnt idag. Jag skrittade honom runt lillslingan och valde att inte utmana ödet genom att använda sadel idag. Det blev en skrittur på ca 30-40 minuter och han fick gå på långa tyglar nästan hela tiden, kortade bara upp dom några få gånger!
 
Han var mer som "vanliga" Tristan idag, det vill säga att han inte gick och tittade på precis allt. Han har varit så jobbig dom senaste veckorna och precis allt har varit läskigt men idag var det mycket bättre! :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin