Utrustning

Det här är lite saker som jag vill ha/ ska inköpas. I och med att jag får en ny ponny nu så måste vi köpa lite nya saker. Det är mest nödvändiga saker som man som måste ha. Vi kommer nog att behöva åka till travshoppen/tegs hästshop ganska snart antar jag.
 
*Nya benskydd, Olles nuvarande är helt sönder. Gillar lamicells som påminner om veredus, men är nästan lite snyggare enligt mig!
*Ett nytt träns, gillar modellen och kvalitén ska vara bra enligt personer som har det. Från hööks!
*Ny martingal eftersom Olles är brun och börjar bli sliten.
*Magplatta. Även magplattan är brun och sen misstänker jag att den kan vara lite för lång.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin