1 år sedan

Dem här filmen är från snart 1 år sedan, tror det var från 2012's sista tävling. Man ser verkligen tydligt att han inte var samma gamla Tristan redan där, även om han var pigg och stark var det inte samma tryck i honom. Men det fanns ju en förklaring varför han var som han var. 

 
Här under ser ni en film från Piteå tidigare under 2012, våran helt klart bästa tävling tillsammans. Tristan var i sin livs form då. Ni ser även skillnaden på honom jämfört med filmen ovanför, eller hur? 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin