16 november

Gud vad dagen har gått fort idag, jag har egentligen inte hunnit göra någonting och halva kvällen har redan gått. Ibland (läs: varje dag) skulle jag behöva några fler timmar på mitt dygn. Iallafall. Peppe red jag en sväng i skogen idag. Det blev bara en lugn tur då det var hårt vissa bitar och lervälling vissa bitar. Men han fick iallafall komma ut och röra på sig!
 
Just nu är han dock lite vinglig att rida, men jag skulle tro att det mest beror på att han har så lite muskler och att han springer och kollar på allt runt omkring. Det är ju mycket nytt för honom. Men det blir nog bättre med tiden! Annars gick turen bara bra, vi mötte några travhästar och det var inga problem alls!
 
Resten av kvällen ska jag plugga, se någon film och sen gå och lägga mig tidigt. Måste upp tidigt imorgon och fixa klart allt i stallet innan jag åker till Boden. Peppe får en vilodag.
 
 
Dålig mobilbild, men jag var bara tvungen att lägga upp den. Han stod så där jättelänge, vet inte riktigt vad man ska säga men han är allt lite småcharmig, haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin