Avrundar kvällen

Ikväll har jag egentligen inte gjort ett skit, hade tänkt att städa rummet men det blev helt enkelt inte av. Jag fastnade vid datorn istället haha. Det är även första gången på länge jag har haft en pluggfri kväll, otroligt skönt och välbehövligt! 
 
Efter skolan idag åkte jag till stallet och red Peppe. Det gick lite sådär, jag kan absolut inte rida när det är mörkt ute. Jag blir bara ofukoserad av att jag inte ser något och kan inte koncentrera mig helt på Peppe. Men jag travade och skrittade lite iallafall. Någon dag i helgen ska vi åka in till hippo och rida igenom honom, så det blir toppen. 
 
Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig i sängen och kanske sätta på någon film, och imorgon ska jag ta en lång välförtjänt sovmorgon!
 
Jag och Chuck 2010, good old times. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin