Bildbomb med fula bilder

Skoldagen gick väldigt fort. Halvdagen var mer än välbehövlig, och att missa matten var ju inte helt fel heller. Lämnade in min inlämning om boken och blev faktiskt riktigt nöjd med den, får hoppas på att läraren håller med mig...
 
For till stallet vid fem, innan promenaden så satt jag i hans box och bara kollade på honom. Tog en miljard jättefula bilder, ni som fick snaps har sett dom allra värsta. När vi var ute och gick så insåg jag att jag hade glömt pannlampan i stallet men orkade inte gå och hämta den, körde på lampan som finns på mobilen. Helt plötsligt dog såklart mobilen för lampan drar jättemycket på batteriet. Såg inte ens handen framför mig + att det stormade. Underbart.
 
Hahahahahahah skratta hur mycket ni vill... Kanske kommer fler sen men nu måste jag publicera innan Linda får damp :')
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin