Clinic ikväll!

God morgon! 
Ikväll är det dags för clinic med Jens Fredricsson på hippologum, jag har faktiskt aldrig varit på en clinic men någon gång måste vara den första. Det ska bli jätte kul iallafall! Är det någon av våra läsare som också ska dit?
 
Men först ska skolan göras bort, det är som alla tisdagar, en lite små seg dag idag. Vi har världens längsta hål mellan första och andra lektionen, jag får helt enkelt passa på att plugga då. Peppsan får en vilodag idag, jag hinner inte rida innan clinicen så jag åker bara till stallet efter skolan och gör iordning allt! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin