Dagen!

Hej haha, jag lever! Idag skrittade jag Kryckan i skogen i 30 min. Pappa följde faktiskt med på Pålis (en häst i stallet) så vi fick lite sällskap! Det låg kvar snö på marken och Kryckan har ju knappt sett snö under sina 8 år på jorden. Det är bara att han vänjer sig, han skulle bara veta vad som väntar i januari/februari...
 
Sen for jag till Minna och vi "firade" mig och Alicia som fyller år på tisdag och onsdag. Tycker att jag borde få världens fetaste applåd för att jag gick hem mitt i natten.
 
Imorgon får vi se hur det blir med uppdateringen eftersom jag troligtvis kommer vara på surf hela dagen. Såg också att jag glömde publicera mitt inlägg om min och Kryckans tid hittills, så jag sätter det på tidsinställt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin