Dålig uppdatering

Herregud vad jag bloggar dåligt, helt sjukt. Men jag varnade er igår eller om det var i förrgår att uppdateringen skulle vara kass i någon vecka. Så ni får nog leva med detta fram tills fredag är jag rädd.
 
Förutom att plugga så har jag varit hos Kryckan och gått hans vanliga promenad. Han har ju som sagt inga skor på sig nu efter operationen, så han höll faktiskt på att ramla när han halkade på en isfläck. Det var verkligen Kryckan på hal is, men han överlevde haha. På torsdag ska han skos, och då ska broddar och snösulor på.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom lite saker. God natt!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin