Det ska stå en rubrik här

Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på något slagt mingel/insprationskväll som vingresor anordnade, som mamma släpade med mig på. Haha. Det höll på i över 2 timmar så det blev lite små tråkigt mot slutet, men höjdpunkten var helt klart browniesen som dom bjöd på! 
 
Peppe fick som sagt vila idag, han är riktigt ful och trasig i fötterna nu när han har gått barfota så vi måste hitta en som skor honom så fort som möjligt. Imorgon på eftermiddagen är det sadelprovning, som tur är, är sadelprovningen i ett ridhus så det ska nog gå bra! Men Peppe får alltså bara gå lugnt tills han är skodd. 
 
Nu ska jag tänkt plugga lite och sedan se något avsnitt av PLL innan jag går och lägger mig. Är ju ledig imorgon också! #Lycka
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin