Första ridturen avklarad

Då var första ridturen på min fina Peppino avklarad. Eftersom han har tappat så himla mycket muskler och allt av resan från Tyskland så red jag bara lugnt idag. Det blev bara lite skritt på ridbanan, men det gick bra! Red inte alls så länge men han fick iallafall röra lite på sig. Åh, vad jag längtar till jag kan börja rida honom ordentligt! 
 
Tog även några bilder på honom men det var så tråkigt väder.. Ska försöka ta med kameran lite oftare, jag är ju så himla dålig på att komma ihåg att ta med den. Men mobilbilder är ju inte det roligaste, mycket bättre med nya "riktiga" bilder!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin