Fotbollsgalan

Nu sitter jag och kollar på fotbollsgalan. Idag var det en ritkigt skön dag i skolan. Vi hade tre ganska korta lektioner och slutade kl 12. Då gick jag ner till stan och fyllde på mitt busskort och kollade runt på lite kläder. Sen gick jag tillbaka till skolan och pluggade en timme innan jag hade utvecklingssamtal. Var väl hemma kanske halv 4.
 
Sen jag kom hem har jag verkligen inte gjort något alls förutom att duscha eftersom jag höll på att frysa ihjäl. Tänkte läsa lite i min svenskabok, men den är så tråkig haha..
 
Sitter och kollar på tdb inför tävlingssäsongen 2014, och SATAN så taggad man blir. Tredagarsmeeting i Piteå där jag har som mål att debutera msvb, är helt klart höjdpunkten! Synd bara att vintern försvinner lite eftersom det är perfekt att träna då när det inte är några tävlingar. Men iallafall, TAGGA!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin