Glömde blogga!

Haha oj.. Jag var helt säker på att jag hade bloggat idag, men nu ser jag att jag inte har gjort det haha..
 
Idag går jag i skolan till 14.05 tror jag, men vi har bara en kort mattelektion kvar om man inte räknar med lektionen vi har nu. Efter skolan ska jag iallafall gå en sväng med Kryckan, hoppas på bättre väder än igår!
 
Visste ni förresten att idag är det exakt 6 månader sen vi hämtade Kryckan? Minns så väl den magra vit/gråa ponnyn som jag trodde skulle gå av på mitten om jag satte mig på honom haha. Tänk att ett halvår går så här fort..
 
Här kommer lite bilder från när vi hämtade honom hos Teres, visst har det hänt en hel del? Både med muskler och manen haha. Efter år av flätning så ligger den numera på en sida :')
 
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin