God dag!

Idag är ingen bra dag. Igår halkade jag på en isfläck haha så jag kan knappt gå nu. Ser ut som en halt åsna när jag går. Direkt efter skolan så ska jag och mamma köra snabbt som satan till stallet för Kryckan ska skos 16.15. Innan dess måste han ha en halvtimme till att bli trött av lugnande osv. Såååå..
 
Fick reda på att jag ska lämna in en muntlig sak på tyska senast ikväll, samt att jag har glosor och juridikprov imorgon. Jag drunknar snart i all skit. Men jag ska göra ett tidsinställt inlägg tills ikväll så får vi se om vi ses något mer idag!
 
LA i vindeln
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin