God morgon!

Idag startar dagen med skola som vanligt, och imorgon är det fredag, underbart! I alla fall, det kommer bli en lång dag i skolan, jag går nämligen till klockan 5 idag. Alltså vet jag inte riktigt vad jag ska göra med Peppe idag, det blir nog tyvärr så himla sent att rida. Det känns verkligen, verkligen inte bra att han ska få stå 3 dagar, med det finns inte så mycket annat att göra. 
 
Nu ska jag göra mig iordning och cykla till skolan, det är -11 grader ute så jag kommer nog frysa ihjäl. Ni får ha en bra torsdag allihopa, så hörs vi sen! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin