God natt!

Nu ska jag gå och lägga mig efter att ha pluggar lite privatjuridik, lika bra att börja i tid för en gångs skull! Drömmen skulle vara att hinna sammanfatta klart allt till på måndag, får se om jag lyckas med det...
 
Imorgon börjar jag skolan vid 12 tror jag, och då ska jag ut och gå med Kryckan i 10 min på morgonen. Vi ska dit på ikvällen igen och gå en gång till, samt kolla tempen så att det inte blir någon inflammation. Det känns verkligen såå skönt att operationen är gjord! Det är så jobbigt att gå och vela fram och tillbaka...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin