Hemma!

Nu har jag precis kommit hem från surf efter att ha spenderat någon timme där med Agnes. Vi flummade runt, tittade på tävlingarna och flummade lite till. Som vanligt ungefär, vi är som sagt ganska duktiga på att underhålla oss själva, haha. Det såg nog även lite små roligt ut då vi hade likadana jackor, blåa ridbyxor, liknande strumpor och likadana skor.
 
Innan jag åkte dit så red jag Peppe i skogen och det gick bara bra, han skötte sig fint så det var inga problem.
Det var dock liteee svårt att hänga med i hans bauta stora trav, eftersom han har dressyrblod i stammen så har han ett ganska stort steg vilket jag inte riktigt är van vid än. Men det kommer nog! Han var duktig iallafall!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin