Hemma från skolan

Idag hade vi halvdag i skolan. Dock trodde jag att vi började 12, men det var 1 hahaha. Tur att man har roliga klasskompisar som fördriver tiden åt en. Och när vi väl började så hade engelskalärarenhelt missat att vi skulle ha lektion. Orkar inte ens. Hade iallafall företagsekonomi innan jag tog bussen hem igen..
 
Jag gick med Kryckan i 10 min innan skolan. Han såg ut att trivas i sin lilla sjukhage. Han går barfota nu eftersom skorna togs bort igår innan operationen, så jag kollade igenom förrerna på honom också. Allt såg fint ut! Dock börjar han bli galet less på att inte få röra sig.
 
Får se om jag följer med och går med honom ikväll igen (han ska helst gå två gånger om dagen), eller om jag stannar hemma. Annars blir det plugg för mig resten av kvällen..
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin