Hiss, hiss, hiss!

Måste bara dela med mig av detta, för jag är så glad att jag inte vet vars jag ska ta vägen. Ni som har följt bloggen sen i somras vet att jag har kollat runt på precis alla sidor efter en fin boxgardin. Har kollat på cheval, exklusive och en massa andra ställen. Nu satt jag och kollade på hööks och bara ramlade på en jättesnygg boxgardin från JH collection. Jag hade ingen aning om att hööks hade boxgardiner!! Den var praktiskt också med många fickor, och man har ju bra med plats att brodera på namn i mitten. Perfekt!!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin