Ikväll kommer han!!

God morgon! Just nu sitter jag och har lektion i digitalt skapande, vi gör inte så mycket så passar på att blogga nu då jag aldrig hann imorse. Lektionen slutar iallafall snart och då är det dags för matteprov, efter provet har jag två lektioner till och slutar 15.40. 
 
Då ska jag direkt hem och åka till stallet när mamma kommer, nya stjärnan kommer nämligen ikväll. Så senare ikväll kommer en presentation om honom, om ni vill läsa? Kommer sväva runt på små rosa moln idag, haha.. 
 



Kommentarer
Postat av: Bubbe

Blir spänande att träffa Peppe/Prinsen

2013-11-07 @ 10:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin