Jag lever!

Min vanligaste rubrik just nu, känns inte helt stabilt..
 
Idag har vi haft vanlig skoldag för första gången den här veckan. Var hos tandläkaren och fick äntligen äntligen ta bort äckel gummibanden som jag satte i för två månader sen kanske. Förstår ni lyckan?? Jag kommer aldrig mere att svälja gummibanden, dom kommer aldrig mer att spricka i munnen på mig så att jag nästan kvävs, jag kommer aldrig mer att skära sönder tungan på krokarna, det kommer aldrig mer att göra ont i tänderna på morgonen, och jag kan numera öppna käften precis hur mycket jag vill!!!
 
Vid halv 4 ska jag och mormor till stallet. Vi ska gå med Kryckan i 10 min som vanligt, fylla höpåsar, byta vatten, och ta tempen på honom. Han hade feber igår, så vi får hoppas att den har gått ner.
 
Ikväll blir det skräckfilms bio med Alicia, Linda M, Linus, Albin, Albin, Elias, Gustav och David. Kan ha glömt någon. Kan också säga att min mobil har varit avaktiverad två gånger idag, så har ni försökt ringa så är det därför jag inte har svarat...
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin