Kanske dags att blogga nu??

Hej jag lever faktiskt, tro det eller ej. Jag har inte kunnat blogga förrän nu. På företagsekonomin hade vi redovisning av vårat företag, och på vi timmen hade vi fika. Det var min grupp som skulle bara, och jag körde på kladdkaka. Fast jag lyckades bränna min kladdkaka, så mormor gjorde en ny haha. Den var iallafall jättegod och den tog slut på tre sekunder :')
 
Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta. Kryckan vilar idag pga lite olika anledningar.. Mer om det senare förhoppningsvis!
 
Stört gammal bild, tror jag var 13...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin