Lördag

Idag har det varit riktigt tråkigt väder, det har småduggat hela dagen. Inte det roligaste precis.
Började iallafall dagen med att börja rida Inter, han fick gå backintervaller idag. Det var dock ganska hårt i marken så efter uppvärmningen i skogen jag lät honom bara lunka 2 vändor i backen. Han skötte sig bara bra som vanligt! 
 
Efter lunch var det Linuz tur att bli riden, det var fortfarande hårt i marken men på grund av regnet så hade det iallafall blivit lite mjukare. Så Linuz fick gå lite hårdare idag, mer trav och galopp än vad han har gått tidigare i veckan. Även han skötte sig bra förutom att den lilla jäveln bet mig innan jag skulle hoppa upp på honom..
Tur för honom att han skötte sig bättre under ridturen, haha. 
 
Imorgon ska jag upp tidigt, ska hinna rida både Inter och Linuz innan tåget rullar hem till Umeå vid 2-tiden. Så nu kallar sängen. Hoppas ni haft en bra lördag och får en fortsatt bra kväll! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin