Måndag

Direkt efter skolan idag åkte jag till tandläkaren, min älskade etsbro var lös igen.. Men nu är den på plats igen, dock så får jag inte äta med framtänderna längre för då kommer den att lossna igen. Så nu kommer jag inte kunna äta tacos, mackor, äpplen på mer än 1 år. Kommer inte heller kunna äta pizza eller hamburhare på normalt sätt. Jobbigt läge. 
 
Gick på stan i någon timme efteråt och verkligen kollade igenom alla affärer ordentligt men jag hittade som vanligt inget. Nu och resten av kvällen har jag tänkt sitta med både psykologi och matteboken. Dagen kommer alltså inte bli mycket roligare än så här.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin