Onsdag

Nu på morgonen har jag suttit och kollat igenom psykologin en sista gång, det är så otroligt mycket vi har prov så allt är lite smått kaos egentligen. Men provet får gå som det går helt enkelt! Förutom provet är det en ganska lugn dag i skolan, har 2 lektioner och slutar 15.40. Då ska jag direkt hem och sätta mig med matteboken, uppdateringen kommer alltså inte vara den bästa idag men jag ska göra så gått jag kan. Men som sagt skolan går före. 
 
Ni får iallafall ha en jättebra dag så hörs vi när vi hörs! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jag heter Agnes Croné, jag är 18 år och bor i Umeå. Jag har en D-ponny som heter Biscuit Gold, men kallas Kryckan. Han blev min i maj 2013. Vi är kvalade MSVB och målet är att debutera under året!

Jag heter Linda Söderholm, jag är 19 år och bor i Umeå. Jag har en storhäst som heter Peppino, men kallas för Peppe. Vi importerade honom från Tyskland november 2013, där har han tävlat upp till 130cm som 6-åring.

Follow on Bloglovin